Splošni pogoji poslovanja


1. Splošno o pogojih poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine: http://bonpet.si (v nadaljnjem besedilu: spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja ga podjetje Bonpet Sy. d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni trgovini. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem. Vsebine, ki so dostopne uporabnikom te spletne strani, so stvaritve, varovane kot avtorska dela v skladu z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (Ur. l. RS, 21/1995 in spr.) in drugimi veljavnimi predpisi. Imetnik avtorskih in morebitnih drugih pravic na navedenih avtorskih delih je ponudnik. Brez izrecnega pisnega dovoljenja ponudnika uporabnikom spletne trgovine in ostalim pravnim osebam ni dovoljeno nikakršno reproduciranje, distribuiranje, prenašanje, predvajanje, prikazovanje ali drugačna javna priobčitev avtorskih del, vsebovanih na tej spletni strani (objavljene fotografije, novice, blogi, članki,...).

2. Varovanje osebnih podatkov

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika), ki jih je vpisal ob nakupu (ime, priimek, naslov, pošta, telefon, e-pošta) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim. Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje e-novice, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim oz. tretjim osebam. V kolikor želi kupec (uporabnik) svoje podatke urediti ali izbrisati iz našega seznama nam to lahko sporoči na e-poštni naslov: info@bonpet.si ali nam pošlje pisni zahtevek preko pošte na naslov: Bonpet Systems d.o.o., Obrtniška 30 ,1420 Trbovlje.

3. Cene

Vse cene naših izdelkov so prikazane razvidno, v vseh podanih cenah artiklov je DDV že vštet. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov dostave.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila, pod navedenimi pogoji.

4. Postopek nakupa

Kupec izbere vrsto ter količino izdelka. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne popravke ali nadaljuje z nakupom in potrdi naročilo. Sledil bo obrazec v katerem kupec vnese vse potrebne podatke za dostavo tega izdelka. Po potrditvi nakupa, spremembe več niso možne. Po končanem nakupu se uporabniku preko elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedenem nakupu. V primeru, da je uporabnik izbral plačilo po predračunu, se mu predračun avtomatsko pošlje na njegov e-poštni naslov.

 5. Načini plačila

 Kupec lahko izbira med tremi načini plačila:

• Plačilo ob prevzemu;

• Plačilo s predračunom;

• Plačilo preko Paypal.

6. Dostava

Dostavo za naročnika izvaja pogodbeni izvajalec kurirskih storitev (Pošta Slovenije). V kolikor bi kupec želel osebni prevzem, je potrebno to vnaprej dogovoriti.
V kolikor so izdelki na zalogi so lahko dostavljeni že v roku 24 ur. Načeloma se naročilo, v kolikor je naročilo oddano do 12:00 med delovnikom odpremi še isti dan, oziroma najkasneje naslednji delovni dan. Če zaradi posebnih okoliščin to ne bo mogoče, bomo o tem kupca obvestili in se s kupcem dogovorili drugače.
Za izdelke, ki niso na zalogi, bo ponudnik o predvidenem roku dobave obvestil kupca.
Dostava se izvaja na naslov za dostavo, ki je bil sporočen/zabeležen ob oddanemu naročilu. Zaradi enostavnejše in zanesljivejše dostave predlagamo, da ob naročilu zapišete tudi mobilno številko.

7. Strošek dostave

Vse cene vključujejo strošek dostave. 

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, vračilo plačila

Kupec ima pravico, da brez navedbe razlogov odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko kupec pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika na naslov Bonpet Systems d.o.o., Obrtniška 30, 1420 Trbovlje ali e-naslov: info@bonpet.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali elektronski pošti). Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

9. Učinki odstopa od pogodbe

Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejema obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila pod pogojem, da do takrat kupec podjetju vrne blago (nepoškodovano in v nespremenjeni količini). Tako povračilo ponudnik izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov. Kupec blago v stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko mu je bilo izročeno (nepoškodovano in v nespremenjeni količini) vrne ali izroči osebno ali po pošti na naslov Alvidis d.o.o., Omersova ulica 46, 1000 Ljubljana, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je kupec obvestil ponudnika o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če kupec blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga (stroške poštnine ali stroške osebnega vračila) nosi kupec. Kupec odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v kolikor se vsebina pogodbe navezuje na eno izmed točk naštetih v 5. odstavku 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov.

10. Stvarna napaka

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

• odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

• blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

• vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;

• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.


Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


11. Pritožbe in spori

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Alvidis d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
V primeru reklamacije oz. pritožbe se obrnite na trgovina@gasilnik.si ali nas pokličite na 041 301 112

12. Komunikacija

S kupcem/uporabnikom bomo v stiku prek sredstev komunikacij na daljavo, razen če ne bo temu uporabnik izrecno nasprotoval.

13. Prijava na e-novice

S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov.
To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede na spletni strani ponudnika v okviru rubrike prijave na e-novice, kjer vpiše ime, priimek in svoj elektronski naslov, na katerega prejema e-novice, kar vse potrdi s pritiskom na gumb »odjavi«. Preklic lahko posreduje tudi na sedež ponudnika Alvidis d.o.o., na e-poštni naslov : trgovina@gasilnik.si
S prijavo na e-novice boste obveščeni o novostih, akcijah in zanimivostih iz naše ponudbe.
E-novice pošljemo tudi vsem našim cenjenim naročnikom.


V Trbovljah, dne 6.03.2023

Bonpet Systems d.o.o.