Bonpet E-mobilnost

 

Baterije se lahko vžgejo na več različnih načinov, kot so: mehanska poškodba, nepravilno polnjenje, tehnične napake in pregrevanje. Reakcija v bateriji je izjemno silovita in za vžig ni potreben kisik, zato nekatere baterije tudi počijo in sprostijo goreče delce, kar pomeni še hitrejši prenos požara na druge predmete. Med samim gorenjem se sproščajo okolju zelo nevarni plini (Vodik, metan, eten, etin, propan.. etc.) in temperatura plamenov zlahka preseže 1000 stopinj.

Kako je potrebno gasiti baterije


Že pri mali bateriji so lahko plameni zelo visoki in sama baterija sprosti ogromno energije in dima glede na njeno težo. Zato je pravilen pristop baterijo zalivati in ohladiti tako, da temperatura v jedru pade in se požar ustavi. Pri večjih baterijah in intenzivnejšem požaru je idealno gasiti z več gasilniki hkrati, saj se tako hitreje prodre iz vseh kotov in se baterija ohladi hitreje in enakomernejše.

 Po uspešnem gašenju je potrebno baterijo skrbno spremljati, saj se v njenem jedru še vedno izvaja reakcija in proizvaja potencial za ponoven vžig ter gorenje.


Zakaj naš medij tako dobro gasi baterijske požare?

Bonpet gasilna tekočina ima pri tem zelo veliko prednost, saj prodre v notranjost baterije in duši reakcijo v njej.

Hladilni učinek

Močno ohlajanje goreče površina, preprečevanje tlenja,

Odvanjanje kisika

Odvajanje kisika iz cone gorenja.

Visoka učinkovitost

Visoka učinkovitost, pri nizkih količinah porabljenega medija.

Zaščitni sloj 

Tvori zaščitni sloj, preprečuje ponovni vžig. 

Prijazno okolju in človeku

Pridobljeni certifikati na Hygiene inštitut, Nemčija.

Rezulati govorijo zase...

Li-Ion NMC baterije 1-1,5 kWh

Li-Ion Baterijski blok 5,5 kWh 


Li-Ion baterijski blok 4,0 kWh

Li-Ion baterijski segment 20,0 kWh

Peugeot 208 EV, celoten avto 49,0 kWh


Peugeot 208 EV, celoten avto 49,0 kWh, zaprt prostor (garaža, tunel)


Oglej naše rešitve za gašenje baterij

Primerno za gašenje od 1,5 kWh do 20 kWh. 


Nakup